Referent/ka odbytu
Co bude Vaší náplní práce?
- Příjem a zpracování objednávek od přidělených zákazníků, správa objednávek
- Komunikace se zákazníky o aktuálním stavu plnění objednávky
- Spolupráce s výrobním úsekem a plánováním
- Zajištění expedic v informačním systému, administrativa na webu zákazníka
- Zodpovědnost za dodržování smluvních podmínek – termíny, ceny, množství, platby atd.
- Podpora organizace dopravy, správa zákaznického obalového konta
- Fakturace dodávek přiděleným zákazníkům
Co Vám můžeme nabídnout?
- Motivující mzdové ohodnocení
- Uvolnění Vašeho potenciálu v inspirujícím prostředí, uplatnění od hašení požárů denní operativy až po přispění ve strategických rozhodnutích
- Potenciál rozvoje v nových technologiích (spolupráce se silným vývojem i výrobním týmem; otvíráme nový závod, rosteme)
- Práce ve firmě, která se stará o zdraví svých zaměstnanců (projekt zdravá firma), o jejich rozvoj (technologický, technický, jazykový i osobnostní)
- Práce ve firmě, jejíž dlouhodobou vizí je soulad výjimečných výsledků a šťastných zaměstnanců
- Další benefity uvedené na hlavní stránce Kariéry
Co od Vás očekáváme?
- SŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici vítána
- Znalost práce na PC (MS Office)
- Angličtina na komunikativní úrovni
- Aktivní – přichází s nápady a návrhy na zlepšení
- Spolupracující – schopnost a ochota spolupráce v týmu
- Zodpovědný a proaktivní přístup k práci